Ένας τέλειος ύπνος

  • Posted on: 26 November 2017
  • By: 352
Rating: 
0
No votes yet
Ένας τέλειος ύπνος. Την σημερινή εποχή που οι ρυθμοί και οι ανάγκες μας είναι πολύ γρήγοροι, ο σωστός και υγιεινός ύπνος είναι σημαντικός παράγοντας ευεξίας, ανανέωσης και ισορροπίας του οργανισμού μας. Το Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου (ναι υπάρχει) στις Ηνωμένες πολιτείες απευθύνθηκε σε ειδικούς, για να εντοπίσει ποιος είναι ο ποιοτικότερος ύπνος, και τα συμπεράσματα του μας αφορούν όλους μας και είναι τα παρακάτω:
  • 1. Την ώρα που είμαστε στο κρεβάτι δεν χάνουμε τον χρόνο μας με σκέψεις και άγχη της καθημερινότητας. Θα πρέπει το 85% του χρόνου αυτού να κοιμόμαστε... μας μένει λοιπόν ένα 15% για ευχάριστες σκέψεις κτλ.
  • 2. Όλοι το έχουμε βιώσει... Αν αργήσουμε να κοιμηθούμε το πρωί ξυπνάμε κουρασμένοι. Για τον καλύτερο ύπνο θα πρέπει να είμαστε στην αγκαλιά του Μορφέα σε 30 λεπτά το πολύ.
  • 3. Υπογλυκαιμίες, τουαλέτα, τα παιδιά που κλαίνε είναι παράγοντες να μην κοιμόμαστε καλά. Ο τέλειος ύπνος θέλει το πολύ μία διακοπή μέσα στην νύχτα. Και ναι τα παιδιά μπορεί να έχουν προτεραιότητα, αλλά τουαλέτα και άνοιγμα ψυγείου ας τα αποφεύγουμε.
  • 4. Και πες ότι ξυπνήσαμε, επισκεφθήκαμε το ψυγείο ή την τουαλέτα μας, μην ξεχνάμε το κρεβάτι μας. Αν περάσουν 20 λεπτά πάει ο τέλειος ύπνος.
  • 5. Σωστός χρόνος ύπνου ανάλογα την ηλικία μας. Δεν είναι τυχαίο πως μεγαλώνοντας μικραίνει το διάστημα που κοιμόμαστε. Είναι γιατί έχουμε λίγο πιο περιορισμένη ανάγκη τον ύπνο. Έτσι είσαι μέχρι 17 χρονών κοιμήσου άφοβα μέχρι και 10 ώρες, από 18 – 65 σου φτάνουν 9 ώρες γεμάτες και για τα μεγαλύτερα «παιδιά» 8 ώρες αρκούν.
  • 6. Τέλος το φως ας μείνει μακριά. Κοιμόμαστε εξάλλου δεν το έχουμε ανάγκη.
Όμορφα τα παραπάνω, αλλά δεν φτάνουν, γιατί για να κοιμόμαστε τέλεια χρειαζόμαστε και τα παρακάτω:
  • 1. Ποιος δεν θέλει ένα απαλό, στρώμα που ξεκουράζει καιαναζωογονεί?
  • 2. Το σκληρό, μαλακό, ανατομικό ή όπως αλλιώς θέλετε μαξιλάρι που αγκαλιάζει το κεφάλι μας και μας συντροφεύει στα ταξίδια που κάνουμε με τα όνειρα μας κάθε νύχτα είναι ένας παράγοντας τέλειου ύπνου.
  • 3. Το κρεβάτι να μην τρίζει, να είναι ευρύχωρο και άνετο για να μας χωράει ολόκληρους και να αφήνει και λίγο περιθώριο για τέντωμα ή για μεγάλες άπλες.
  • 4. Και η τάβλες, που ναι είναι πολύ σημαντικές, πρέπει να είναι ευλύγιστες, άοσμες, να αφήνουν κενά (το πολύ 4-cm) ώστε να περνάει ο αέρας και να αερίζετε σωστά το στρώμα, αλλά ταυτόχρονα να μην έχουν υπερβολικό κενό μεταξύ τους για ευνόητους λόγους.
    • Εμείς εδώ δημιουργούμε τάβλες ιδανικές για κάθε τύπο κρεβατιού, από το καλύτερο ξύλο, ειδικό για αυτή την δουλειά. Το ξύλο ελάτης που είναι το πιο άοσμο ξύλο, έχει υπέροχο χρώμα που ταιράζει με όλους τους τύπους κρεβατιών, ελάχιστους ρόζους (τους πιο λίγους από κάθε τύπο ξυλείας) και έτσι συνεισφέρουμε και εμείς στο να κάνετε τον πιο τέλειο ύπνο της ζωής σας.
Keyword: 
τάβλες, ξύλα κρεβατιού, τάβλα για κρεβάτι
AuthorResource: 

Το άρθρο δημοσιεύεται από το tavla.gr που ασχολείτε με τις τάβλες κρεβατιού