Γράφοντας μια επιτυχημένη αγγελία

  • Posted on: 15 August 2013
  • By: Ανώνυμος (χωρίς επαλήθευση)
Rating: 
0
No votes yet

Μια αγγελία είναι σαν να γράφετε ένα άρθρο, ανεξάρτητα από το αντικείμενο, θα παρουσιάσετε πληροφορίες. Θέλετε οι άνθρωποι να την διαβάσουν και να τους αρέσει αυτό που γράφετε και να ενθουσιαστούν. Αλλά η διαφορά με ένα άρθρο, όταν γράφετε μια αγγελία, είναι ότι θέλετε από αυτούς που τη διαβάζουν να απαντήσουν με κάποιο τρόπο, να ζητήσουν πληροφορίες ή ακόμα καλύτερα να κάνουν μια παραγγελία από αυτό που πουλάτε!

Λοιπόν, τι είναι αυτό που κάνει μερικές αγγελίες να πετυχαίνουν και να έχουν καλές πωλήσεις ενώ άλλες να αποτυχαίνουν παταγωδώς. Μήπως πρέπει η διαφήμισή σας να ξεχωρίζει; Θυμηθείτε, η διαφήμισή σας είναι μία από τις πολλές που θα προβληθούν σε μια ιστοσελίδα κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης ημέρας. Ότι είναι αυτό που πουλάτε, οι πιθανότητες είναι ότι και κάποιος άλλος πουλάει το ίδιο προϊόν. Πρέπει λοιπόν να επικεντρωθείτε πως στη διαφήμιση σας θα προσελκύσετε πελάτες να κάνουν την αγορά τους από εσάς. Το προϊόν σας μπορεί να μην είναι επαναστατικό, αλλά για να ξεχωρίζει, θα πρέπει να το κάνετε να φαίνεται με αυτόν τον τρόπο.

Όχι, δεν σας λέω να γίνετε ανέντιμοι. Απλά βρείτε τον τρόπο να τραβήξετε την προσοχή πάνω στο προϊόν σας ή στην υπηρεσία σας. Πρέπει η αγγελία σας να μην έχει αρνητική, αλλά η θετική αίσθηση. Να σας δώσω ένα παράδειγμα, ας πούμε ότι θέλω να πουλήσω ένα βιβλίο με θέμα πώς να γράφετε μια αγγελία. Ο τίτλος θα ήταν «Ανακαλύψτε το μυστικό για το πώς να γράψετε συναρπαστικές αγγελίες στο Διαδίκτυο». Πείτε στο μελλοντικό σας πελάτη σας πώς αυτός θα επωφεληθεί από τη χρήση του προϊόντος σας ή της υπηρεσία σας. Στο κείμενό σας χρησιμοποιήστε κεφαλαία γράμματα ή έντονη γραφή για έμφαση. Αν όλο το κείμενο είναι κεφαλαία ή έντονα, τότε τίποτα δεν ξεχωρίζει. Πρέπει να κρατήσετε τις προτάσεις σας σύντομες και απλές. Μην αφήνετε το μάτι του αναγνώστη σας να κουράζετε! Και να είστε προσεκτικοί κατά τη χρήση συντομογραφιών. Έχω δει αγγελίες που δεν βγάζεις νόημα από τις λέξεις όπως διατυπώνονται.

Στην αγγελία σας καθοδηγήστε τους αναγνώστες τι να κάνουν όπως για παράδειγμα «Κάντε κλικ εδώ τώρα», «Στείλτε ένα e-mail τώρα», «Παραγγελία τώρα!». Φυσικά μην ξεχάσετε τον ορθογραφικό έλεγχο και να διορθώσετε τη αγγελία σας πριν τη δημοσίευση της. Είναι σημαντικό να διαβάσετε τη διαφήμιση σας, αφού έχετε κάνει κάποιες γραμματικές αλλαγές. Διαβάζοντας ξανά την αγγελία σας, σας επιτρέπει να βεβαιωθείτε ότι ρέει ομαλά, έχει τη σωστή γραμματική και περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Εάν θέλετε, μπορείτε να ζητήσετε από ένα φίλο σας ή κάποιον γνωστό σας να διαβάσει τη διαφήμιση σας και να σας πει τη γνώμη του. Μπορεί να έχετε ορθογραφικά λάθη ή να λείπουν βασικά κομμάτια πληροφοριών. Αφού έχει διαβαστεί από άλλο άτομο μπορεί να θελήσετε να αναθεωρήσετε και να κάνετε αλλαγές στη αγγελία σας. Δεν υπάρχει όριο στο πόσες φορές μπορείτε να κάνετε αλλαγές, αρκεί να είστε ευχαριστημένοι με το τελικό αποτέλεσμα. Αυτά τα βήματα ελπίζω να σας βοηθήσουν έτσι ώστε να μπορέσετε να δημιουργήσετε τις δικές σας αγγελίες για να πουλήσετε εύκολα τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας και να μπορέσετε να κερδίσετε με επιτυχία τους ανταγωνιστές σας .

Keyword: 
αγγελίες αγγελία
DateUpdated: 
NULL
DateAdded: 
2013-04-10 23:11:57
AuthorResource: 

Για το efrog.gr