Πόνος στον αυχένα 6 Χρήσιμες συμβουλές

  • Posted on: 15 August 2013
  • By: Ανώνυμος (χωρίς επαλήθευση)
Rating: 
0
No votes yet

Ο πόνος στον αυχένα και το αυχενικό σύνδρομο είναι μια γνωστή κατάσταση σε πολλά άτομα. Υπάρχουν όμως μερικές συμβουλές που μπορούν άνετα να εφαρμοστούν στην  καθημερινότητα και αφορούν το πιο σημαντικό…
το ΠΩΣ ΠPEΠEI NA KAΘEΣTE
Ο πόνος στον αυχένα μπορεί να αποφευχθεί, αν κάθεστε στη καρέκλα όσο πιο μέσα στην πλάτη της καρέκλας. Η καρέκλα θα πρέπει να έχει μαλακή πλάτη κι αν είναι δυνατόν προσαρμοζόμενη κι ευλύγιστη, ώστε να ακολουθεί τη στάση του σώματος. Επίσης να είναι ψηλή με στήριγμα μέχρι τη μέση τουλάχιστον του αυχένα. Τα μπράτσα είναι απαραίτητα.
1. Αν δουλεύετε σε ορθή καθιστή στάση όπως η δουλειά σε υπολογιστές, η καρέκλα σας θα πρέπει να έχει εντελώς ίσια και κάθετη πλάτη, για να αποφύγετε τον πόνο στον αυχένα.2. Αν διαβάζεται σε γραφείο ή δουλεύετε ελαφρώς σκυμμένοι εμπρός, τότε η καρέκλα σας θα πρέπει να έχει ανακλινόμενη πλάτη που θα ακολουθεί τη στάση του σώματος σας.3. Ο πόνος στον αυχένα συνδέεται και με τη στάση των χεριών γι αυτό τα μπράτσα στην καρέκλα είναι απαραίτητα, ώστε να ξεκουράζονται τα χέρια και κατ΄ επέκταση οι μύες των ώμων.4. Κάντε πολλά μικρά διαλλείματα με μικρές ασκήσεις στον λαιμό, τα χέρια και τους ώμους για να αποφύγετε αργότερα τον πόνο στον αυχένα. Ξεκινήστε με  μικρές, αργές περιστροφές του κεφαλιού, σκύβετε το κεφάλι σας χωρίς να το πιέζετε, αφήστε το πέσει απαλά μέχρι εκεί που φτάνει μόνο του. Ομοίως ρίξτε το και πίσω προς την  πλάτη, το ίδιο μαλακά. Υπολογίστε τρείς φορές να κάνετε την άσκηση αυτή, χωρίς βιασύνη.5. Ο πόνος στον αυχένα εξαρτάται ακόμη και από τον τρόπο που οδηγούμε, μια και κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού το σώμα είναι ιδιαίτερα σφιγμένο. Προσπαθήστε να κάθεστε ίσια, με χαλαρούς ώμους και χωρίς να βάζετε δύναμη στα χέρια όταν κρατάτε το τιμόνι. Θυμηθείτε να το κρατάτε σταθερά αλλά χωρίς να το σφίγγετε.6. Όταν βλέπετε τηλεόραση, να κάθεστε ίσια και απέναντι από τη συσκευή. Αν η θέση της τηλεόρασης δεν είναι ακριβώς απέναντι σας, γυρίστε το σώμα σας προς τα εκεί ώστε να είστε ακριβώς απέναντι. Το ιδανικό είναι η τηλεόραση να είναι στο ύψος των ματιών, ώστε να μην κουράζεται ο αυχένας με κινήσεις όταν παρακολουθείτε κάτι. Είναι κι αυτή μια κακή στάση που προκαλεί πόνο στον αυχένα.Συμβουλές όταν ήδη έχετε πόνο στον αυχένα.
Αν ο πόνος στον αυχένα είναι οξύς, τότε:• Αποφύγετε τις απότομες κινήσεις του αυχένα. Βάλτε ένα μαλακό κολάρο που σας βοηθάει να ελέγχεται τις κινήσεις του κεφαλιού, χωρίς να σας περιορίζει. Έτσι αποφεύγετε τους μυϊκούς σπασμούς και τον πόνο στον αυχένα. • Όταν υπάρχει έντονος πόνος στον αυχένα, μην κάνετε φυσικοθεραπεία ή γυμναστική με έλξεις. Προτιμείστε τις ελαφριές μαλάξεις με τα χέρια.• Δοκιμάστε ένα κολάρο αυχένα βιοθεραπείας, που στηρίζει τον αυχένα, ενώ παράλληλα με τη θερμότητα που προκαλεί το φυσικό υλικό του, ξεμπλοκάρει εντελώς φυσικά όλη την πιασμένη περιοχή και σας απαλλάσσει από τον πόνο στον αυχένα.
www.proiontaygeias.gr

Keyword: 
πόνος στον αυχένα αυχενικό σύνδρομο πόνοι στον αυχένα
DateUpdated: 
NULL
DateAdded: 
2013-01-17 14:45:10
Category: