Πώς να αποτρέψετε το ροχαλητό – 8 συμβουλές για μια ήσυχη νύχτα

  • Posted on: 5 November 2013
  • By: IwannisTsek
Rating: 
0
No votes yet

Όλοι μας έχουμε ακούσει ροχαλητό είτε από άλλους είτε ακόμα και από τον ίδιο μας τον εαυτό. Έχοντας ακούσει μόνο φήμες, όλοι θα ήθελαν να ξέρουν πως πραγματικά μπορούμε να αποτρέψουμε το ροχαλητό. Εδώ θα σας παρουσιάσουμε μερικές συμβουλές που θα σας ανακουφίσουν ή θα σταματήσουν το πρόβλημα. Ένταση ροχαλητού. Υπάρχουν ήπιες και σοβαρές περιπτώσεις ροχαλητού. Οι ήπιες μορφές δεν σχετίζονται συνήθως με προβλήματα αϋπνίας και μπορούν να αντιμετωπιστούν χωρίς εξειδικευμένη βοήθεια. Η υπνική άπνοια είναι μια σοβαρότερη κατάσταση και θα πρέπει να επισκεφτείτε τον γιατρό σας. Οι παρακάτω συμβουλές λειτουργούν για τις ήπιες μορφές ροχαλητού. Η τελευταία συμβουλή όμως έχει βοηθήσει και σοβαρότερες περιπτώσεις. Ο λόγος για τον οποίο ροχαλίζουμε.Οι αεραγωγοί μας στην μύτη και στο λαιμό είναι αυτοί που μας κρατάνε ζωντανούς αλλά και αυτοί που παράγουν τον ήχο του ροχαλητού. Όταν οι αεραγωγοί μικραίνουν ο αέρας που περνάει μέσα από αυτούς δυσκολεύεται να ταξιδεύσει. Η αντίσταση που βρίσκει ο αέρας είναι από τους ιστούς στους αεραγωγούς. Αυτή η αντίσταση παράγει δονήσεις που ονομάζονται ροχαλητό . Όσο περισσότερος ιστός ή χαλαρότερος ιστός υπάρχει στους αεραγωγούς τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να ροχαλίζουμε. Συμβουλές για να αποτρέψουμε το ροχαλητό. 1. Δυστυχώς δεν αρέσει σε όλους μας να ακούμε ότι για να βελτιώσουμε το πρόβλημα του ροχαλητού θα πρέπει πρώτα να βελτιώσουμε την φυσική μας κατάσταση. Η πραγματικότητα είναι ότι όσο το λιγότερο λιπώδη ιστό έχουμε στους αεραγωγούς και στο λαιμό τόσο περισσότερο χώρο θα έχουμε για να περνάει ο αέρας. Αυτό μας προσφέρει άμεσα έναν καλύτερο ύπνο. Υπάρχουν πολλά οφέλη αν βελτιώσετε την διατροφή σας και κάνετε γυμναστική καθημερινά. 2. Εάν καπνίζετε ή είστε παθητικός καπνιστής, μειώστε ή εξαλείψτε τελείως τον καπνό από το περιβάλλον σας και αυτό θα σας βοηθήσει να κρατήσετε τους αεραγωγούς σας καθαρούς. 3. Δοκιμάστε να κοιμηθείτε πλάγια και όχι ανάσκελα. Όταν κοιμάστε ανάσκελα με την πλάτη κάτω, είναι ευκολότερο για τον ιστό και την γλώσσα να γλιστρήσει προς τα πίσω μπλοκάροντας τον αεραγωγό. Εάν δεν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος που ροχαλίζετε αυτός ο τρόπος μπορεί να αποτρέψει το ροχαλητό. Αν έχετε πρόβλημα να μείνετε στα πλάγια, μπορείτε να δοκιμάσετε να ράψετε μια τσέπη στο πίσω μέρος από ένα μπλουζάκι και να βάλετε μέσα μπαλάκια του τένις. Αυτό θα σας κάνει να αισθάνεστε πολύ άβολα όταν γυρνάτε την πλάτη σας. Έτσι μετά από μερικές φορές θα σας γίνει συνήθεια να κοιμάστε πλάγια. Αυτή η λύση μπορεί να εμποδίσει εξ ολοκλήρου το ροχαλητό σε ήπιες περιπτώσεις. 4. Προσπαθήστε να κοιμηθείτε χωρίς μαξιλάρι. Μερικές φορές, το μαξιλάρι μπλοκάρει τους αεραγωγούς με την κάμψη του λαιμού και σας δυσκολεύει να αναπνεύσετε. 5. Ανυψώστε το κεφάλι του κρεβατιού σας για περίπου 10 εκατοστά. Ένας τρόπος για να το καταφέρετε αυτό είναι να βάλετε τυλιγμένες πετσέτες κάτω από το στρώμα σας στο ύψος του κεφαλιού. Αυτό θα βοηθήσει την γλώσσα και το σαγόνι σας να μετακινηθούν προς τα εμπρός, ανοίγοντας έτσι τους αεραγωγούς. 6. Μειώστε ή σταματήστε την κατανάλωση αλκοόλ το βράδυ. Το αλκοόλ είναι μυοχαλαρωτικό που μπορεί να προκαλέσει τους μυς των αεραγωγών να χαλαρώσουν. Η χαλάρωση των μυών των αεραγωγών δεν αποτρέπει το ροχαλητό αλλά το ενισχύει. 7. Αποφύγετε τα λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα πριν τον ύπνο. Αυτά τα προϊόντα έχουν την τάση να παράγουν σταδιακά βλέννα στο λαιμό σας. Έτσι ο δρόμος του αέρα τείνει να μικρύνει και οι πιθανότητες για ροχαλητό αυξάνονται. 8. Ειδικές ασκήσεις που έχουν σχεδιαστεί για να δυναμώνουν και να ενισχύουν τους μυς του λαιμού σας μπορούν βάλουν ένα τέλος ακόμα και σε σοβαρά προβλήματα ροχαλητού. Χρησιμοποιώντας εύκολες ασκήσεις για τους μυς των αεραγωγών, πολλοί άνθρωποι έχουν τονώσει και σφίξει τους χαλαρούς ιστούς των αεραγωγών τους. Αυτές ήταν οκτώ συμβουλές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ανακουφιστείτε από το ροχαλητό. Δοκιμάστε τους και θα δείτε μια βελτίωση στην ποιότητα του ύπνου σας.

Category: