4 Θανάσιμα Λάθη που Κάνουν Πολλές Επιχειρηματικές Ιστοσελίδες

  • Posted on: 15 August 2013
  • By: Ανώνυμος (χωρίς επαλήθευση)
Rating: 
0
No votes yet

Μπορεί η δημιουργία ιστοσελίδων για επιχειρήσεις να έχει εξελιχτεί τα τελευταία χρόνια, άλλα ακόμα και τώρα οι περισσότερες από αυτές κάνουν 3 θανάσιμα λάθη.
Πολλές επιχειρήσεις δίνουν περισσότερο βάση στην εμφάνιση της ιστοσελίδας παρά στα ουσιώδης στοιχεία που θα τους βοηθήσει να πετύχουν τον σκοπό τους! Να παράγουν τζήρο. Αυτές οι ιστοσελίδες δεν καταφέρνουν να τραβήξουν ενδιαφέρον, να αποκτήσουν ενδιαφερόμενους που θα τους μετατρέψει σε πελάτες.
Ποια  είναι αυτά τα 4 θανάσιμα λάθη που κάνουν οι περισσότερες επιχειρηματικές ιστοσελίδες?
1. Κακή Πλοήγηση
Αν ένας επισκέπτης δεν μπορεί να βρει γρήγορα αυτό που ψάχνει, θα ψάξουν κάπου αλλού που θα το βρουν ευκολότερα.
Για παράδειγμα στην μόδα τώρα είναι το μενού με εικόνες και εικονίδια, άλλα αν κάποιος ζοριστεί να ψάχνει ποια εικόνα θα τον πάει εκεί που θέλει, θα αποχωρήσει στο λεπτό.
Αυτός είναι ο λόγος που το μενού και η πλοήγηση πρέπει να είναι ευανάγνωστα και εύκολα κατανοητά από τον απλό χρήστη. Αυτή η συμβουλή δεν σας αποτρέπει στο να είσαστε δημιουργικοί με το μενού σας, απλά να μπορεί κάποιος να βρει αυτό που θέλει.. εύκολα και γρήγορα!
2. Κακογραμμένο Περιεχόμενο
Οι επιχειρήσεις δίνουν μεγάλη βάση στην εμφάνιση της εταιρικής ιστοσελίδας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η ποιότητα του περιεχομένου να πέσει σε δεύτερη μοίρα.
Κάποια από τα γνωστότερα προβλήματα σχετικά με το περιεχόμενο που βλέπουμε συχνά είναι:
- Άδειες σελίδες ή σελίδες με «σύντομα κοντά σας» μηνύματα.
- Σελίδες γεμάτες με επιχειρηματικές ασυναρτησίες και υπερβολικά ειδικευμένη γλώσσα περιεχομένου, μη-κατανοητό για τον απλό άνθρωπο.
- Υπερβολικά «ψωνίστικο περιεχόμενο» όπως το αποκαλώ, εταιρικές ιστοσελίδες που δίνουν βάση στο να γνωστοποιήσουν πόσο ισχυρές ή μεγάλες είναι, αντί να δώσουν βάσει στο τι θα κερδίσει ο αναγνώστης που θα το διαβάσει.
- Αόριστο περιεχόμενο που δεν διευκρινίζει με τι ακριβώς ασχολείται η επιχείρηση ή ποιες είναι υπηρεσίες που παρέχει.
Η ιστοσελίδα σας πρέπει να λέει μία ιστορία. Είναι μία ευκαιρία να δήξει στον πελάτη της πως να λύσει κάποιο πρόβλημα, και να απαντήσει σε συχνές απορίες. Ακόμα σημαντικότερο, είναι η ευκαιρία σας να παρουσιάσετε τον λόγο που πρέπει κάποιος να επιλέξει εσάς αντί για κάποιον ανταγωνιστή.
Άμα η επιχείρηση σας δεν έχει το κατάλληλο προσωπικό ή το ταλέντα για να δημιουργήσει άριστο περιεχόμενο για την εταιρική ιστοσελίδα, είναι απαραίτητο να προσλάβετε κάποιον ειδικευμένο στον τομέα δημιουργίας και παρουσίασης περιεχόμενου. Μην λυπηθείτε το κόστος, θα αποζημιωθείτε με το παραπάνω!
3. Καμία Προσωπικότητα
Η εταιρική ιστοσελίδα είναι η ψηφιακή σας βιτρίνα. Με τον ίδιο τρόπο που δίνετε προσωπικότητα στο μαγαζί σας με μία όμορφη καλοσχεδιασμένη βιτρίνα, στο γραφείο με την προσωπικότητα σας, ή στον επαγγελματικό σας χώρο με έναν υπέροχο εκθεσιακό χώρο, έτσι θα πρέπει να συμπεριφερθείτε και με την ιστοσελίδα σας. Δώστε έναν λόγο στο επισκέπτη να ρίξει μια ματιά.
Μην αντιγράφετε τους ανταγωνιστές σας. Θα πρέπει να δείξετε κάτι διαφορετικό, κάτι που θα σας ξεχωρίσει από το σύνολο.
Για παράδειγμα δείξτε εικόνες βγαλμένες μέσα από την επιχείρηση σας, με πελάτες που δοκιμάζουν προϊόντα, την ομάδα σας να εξυπηρετεί, αντί να δείχνετε τις συνηθισμένες φωτογραφίες (stock photos) του ενός ευρώ. Δείξτε τα χαμόγελα των ανθρώπων που δουλεύουν για σας, δείξτε φωτογραφίες από ικανοποιημένους πελάτες. Παρουσιάστε ένα βίντεο σχετικά με την χρήση του προϊόντος σας, ή τον χαβαλέ που βγάζετε με τους συναδέρφους σας.
Τολμήστε να είσαστε διαφορετικοί, ποιο ανθρώπινοι ώστε οι άνθρωποι να αισθανθούν μία συσχέτιση με την φίρμα σας.
4. Μη ύπαρξη Παρακίνησης για Ενέργεια
Τι θέλετε να κάνουν οι επισκέπτες όταν επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας?
Άμα πουλάτε προϊόντα, θέλετε να ψωνίσουν, άμα παρέχετε κάποια υπηρεσία, θέλετε να επικοινωνήσουν μαζί σας ή να εγγραφθούν στην υπηρεσία σας.
Οι περισσότερες ιστοσελίδες δεν κάνουν καλή δουλειά ως προς να οδηγούν τον επισκέπτη να ακολουθήσει αυτό το μονοπάτι.
Κάθε σελίδα της ιστοσελίδας σας πρέπει να έχει κάποια παρακίνηση για ενέργεια. Κάντε τους επισκέπτες να καταλάβουν αυτό που θέλετε να κάνουν με ευκολία.
Για να το πετύχετε αυτό θα χρειαστείτε ισχυρό περιεχόμενο και σχεδιασμό που τραβάει την προσοχή στο κουμπί ή στο στοιχείο που πρέπει να κλικάρουν.
Ο κύριος στόχος της ιστοσελίδας σας είναι να επιτυχαίνει πωλήσεις και να παράγει τζίρο, και γι’ αυτόν τον λόγο θα πρέπει να την συμπεριφερθείτε ως ένα ισχυρό επαγγελματικό εργαλείο. Διορθώνοντας τα παραπάνω 4 στοιχεία στην επιχειρηματική σας ιστοσελίδα, θα δείτε μεγάλη αύξηση αλληλεπίδραση των επισκεπτών με την φίρμα σας με αποτέλεσμα περισσότερες πωλήσεις ή μεγαλύτερο ενδιαφέρον για αυτό που προωθείτε.

Keyword: 
επιχειρηματικές ιστοσελίδεςεταιρικές ιστοσελίδεςπεριεχόμενο ιστοσελίδαςβελτιστοποίησης ιστοσελίδας
DateUpdated: 
NULL
DateAdded: 
2013-03-30 13:23:23
AuthorResource: 

Ο Τόνης Τσιτσές θεωρείτε από πολλές επιχειρήσεις ως ειδικός στην κατασκευή ιστοσελίδων και προώθηση στις μηχανές αναζήτησης.
Διαβάστε περισσότερα για ουσιώδης αύξηση των πωλήσεων σας και επιχειρηματική επιτυχία.