SEARCH ENGINE OPTIMIZATION

  • Posted on: 17 December 2013
  • By: 74028
Rating: 
0
No votes yet

Στην ενότητα ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ αναφερθήκαμε στον τρόπο που αυτές «ακτινογραφούν» την ιστοσελίδα μας, προκειμένου να αντιληφθούν το ακριβές αντικείμενο της. Ωστόσο, κρίνοντας από το πλήθος των ερωτήσεων που δεχόμαστε καθημερινά, είναι χρήσιμο να αναλύσουμε λίγο περισσότερο το πώς προσπαθούμε να χρησιμοποιήσουμε  την ώθηση που θα δώσουν στη δημιουργία ιστοσελίδας της επιχείρησης μας, οι μηχανές αναζήτησης.Κοινός παρονομαστής είναι ασφαλώς ότι όλοι θα ήθελαν να είναι στην πρώτη σελίδα της Google, αλλά τι σημαίνει αυτό, η για ποια ακριβώς λέξη η φράση, λίγοι το έχουν αποσαφηνίσει μέσα τους.Πρώτα από όλα καλό είναι να ξεκαθαρίσουμε ότι οι μηχανές αναζήτησης αν και πολύ χρήσιμες για το υπό κατασκευή site μας, δεν είναι πανάκεια. Είναι ευμετάβλητες, αλλάζουν συχνά τα κριτήρια αξιολόγησης και κατάταξης των ιστοσελίδων και ακόμη και οι γκουρού του internet marketing δυσκολεύονται να κατανοήσουν η να προβλέψουν τα κριτήρια μεταβολής των υπολογισμών τους (και ειδικά της Google). Συνεπώς όσοι έχουν βασίσει την επισκεψιμότητα του ιστότοπου τους μόνο στις μηχανές αναζήτησης σχοινοβατούν επικίνδυνα, γιατί σήμερα μπορεί να είναι στη θέση 4 (δηλαδή στην πρώτη σελίδα) και αύριο στη θέση 65 (έβδομη σελίδα). Αλήθεια ποσό συχνά ψάχνοντας για κάτι φτάσατε μέχρι την έβδομη σελίδα; Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που δεν προσφέρουμε στους πελάτες μας μόνο μια δωρεάν ιστοσελίδα, αλλά ένα ολοκληρωμένο πακέτο που εκτός από την δωρεάν κατασκευή ιστοσελίδας περιλαμβάνει και δημιουργία video και προβολή του στο YouTube, καθώς και δημιουργία σελίδας στο facebook.Όπως έχουμε εξηγήσει, οι μηχανές αναζήτησης προσπαθούν να εξυπηρετήσουν γρήγορα και αποτελεσματικά τους επισκέπτες τους, δηλαδή όλους εμάς που ως χρήστες πληκτρολογούμε λέξεις η φράσεις ψάχνοντας πληροφορίες για κάτι. Αφού πάρει την «παραγγελία» του χρήστη αξιολογεί με βάση τα δικά της πολύπλοκα κριτήρια και παρουσιάζει τις πιο σχετικές με τη φράση αναζήτησης ιστοσελίδες, με σειρά προτεραιότητας. Π.χ. αν ο χρήστης πληκτρολογήσει «βιβλία», η μηχανή αναζήτησης θα παρουσιάσει τα 10 πιο σχετικά με τη λέξη «βιβλία» κατά την κρίση της sites στην πρώτη σελίδα, τα επόμενα δέκα στη δεύτερη κ.ο.κ.Η εργασία μας κατά την κατασκευή ιστοσελίδας, που έχει ως στόχο τον εμπλουτισμό των κειμένων μας με λέξεις και φράσεις, με τις οποίες θα μας έβρισκαν χρήστες των μηχανών αναζήτησης, λέγεται Search Engine Optimization.Όμως για ποια λέξη η φράση θα θέλαμε να μας ψάξουν και να μπορέσουν να μας βρουν νέοι επισκέπτες; Αυτό είναι ένα ερώτημα που πρέπει να απαντήσουμε, καθώς είμαστε στη διαδικασία για την δημιουργία ιστοσελίδας που να περιγράφει με σαφήνεια στις μηχανές αναζήτησης για το αντικείμενο της δραστηριότητας μας. Η φυσική απάντηση των περισσοτέρων θα ήταν για την λέξη η φράση που πληκτρολογούν συχνότερα οι χρήστες των μηχανών αναζήτησης και που είναι σχετική με το  υπό κατασκευή site μας.Παρενθετικά θα αναφέρουμε ότι το πόσες φορές μηνιαίως πληκτρολογούνται στη Google όλες οι λέξεις και φράσεις μπορούμε και το ξέρουμε από αρκετά επαγγελματικά εργαλεία, όπως το Google adwords. Επίσης η Google μας πληροφορεί για το μέγεθος του ανταγωνισμού, καθώς κάτω από τη λέξη η φράση αναζήτησης που κάνουμε, μας πληροφορεί πόσες ιστοσελίδες βρεθήκαν που περιέχουν αυτή τη λέξη η φράση.Στο παράδειγμα μας λοιπόν, υποθέτουμε ότι έχουμε βιβλιοπωλείο και βρισκόμαστε στη διαδικασία για την κατασκευή ιστοσελίδας ώστε να προσελκύσουμε νέους επισκέπτες. Αν βάλουμε ως στόχο να μας βρίσκουν οι επισκέπτες με τον γενικό όρο «βιβλία», θα διαπιστώσουμε καταρχήν ότι είναι μια λέξη με πάνω από 200.000 αναζητήσεις το μήνα στη Google. Περίφημα! Μόνο που υπάρχουν περίπου 5 εκατομμύρια ιστοσελίδες που περιέχουν αυτή τη λέξη, και σίγουρα μέσα σε αυτές εκατοντάδες η και χιλιάδες μεγάλοι εκδοτικοί οίκοι που έχουν προβεί σε δημιουργία ιστοσελίδας για να διευρύνουν το μερίδιο τους στην αγορά.Εκτός του ότι είναι ανέφικτο να προσφέρουμε μια δωρεάν ιστοσελίδα στους πελάτες μας, που να στοχεύει σε υψηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης για έναν τόσο γενικό όρο με τόσο μεγάλο ανταγωνισμό, θα ήταν και ανώφελο. Έχουμε τονίσει κατ`επανάληψη ότι σκοπός μας είναι να προσελκύσουμε τον στοχευμένο επισκέπτη που αναζητά και πληκτρολογεί στις μηχανές αναζήτησης κάτι που εμείς διαθέτουμε. Αν π.χ. το βιβλιοπωλείο μας ειδικεύεται σε ιστορικά βιβλία, θα δομήσουμε την κατασκευή ιστοσελίδας εμπλουτίζοντας τα κείμενα μας με τη φράση «ιστορικά βιβλία» η και με ακόμα πιο εξειδικευμένες φράσεις όπως «βιβλία ελληνικής ιστορίας» κ.α. Φράσεις δηλαδή με πολύ λιγότερες αναζητήσεις, αλλά και πολύ λιγότερο ανταγωνισμό, που ωστόσο στοχεύουν και προσελκύουν τον επισκέπτη που ψάχνει αυτό ακριβώς που διαθέτουμε. Περισσότερα στο http://website4free.net/

Keyword: 
δημιουργία ιστοσελίδας , κατασκευή site , δωρεάν ιστοσελίδα , δωρεάν κατασκευή ιστοσελίδας , δημιουργία video , δημιουργία σελίδας στο facebook , δωρεάν ιστοσελίδα