advertising
Share

Expert Συγγραφείς

Epaggelmatikos.gr  Picture
Epaggelmatikos.gr
Live Articles : 4
ioannis karalis Picture
ioannis karalis
Live Articles : 1
Sergio Mazarakis Picture
Sergio Mazarakis
Live Articles : 4
John Ble Picture
John Ble
Live Articles : 1
Kate Jamesson Picture
Kate Jamesson
Live Articles : 4
stratus advertising Picture
stratus advertising
Live Articles : 1
Karolos karolos Picture
Karolos karolos
Live Articles : 10
Panathinaikos Press Picture
Panathinaikos Press
Live Articles : 1
Vasilis Stergiou Picture
Vasilis Stergiou
Live Articles : 1

Συχνότερα Βαθμολογημένα Άρθρα

Μπορείς να κερδίσεις χρήματα βλέποντας διαφημίσεις ή διαβάζοντας emails στο ίντερνετ;

Η Τεχνικη κατασκευαστικη εταιρεια ΠΡΟΕΛΛΑΣ δραστηριοποειται στα προκατασκευασμενα σπιτια και ασχολειται με τη βαρια προκατασκευη απο οπλισμενο σκυροδεμα - μπετον, η ΠΡΟΕΛΛΑΣ εγκατεστησε την πρωτη μοναδα παραγωγης στην ΕΛΛΑΔΑ διπλου τοιχιου και προπλακας απο οπλισμενο σκυροδεμα - μπετον

Άρθρο για την προώθηση και αναβάθμιση website ξενοδοχείων

Σε αυτό το άρθρο περιγράφεται το δημοκρατικό πολίτευμα στην Αρχαία Αθήνα.

Ένας υπέροχος προορισμός για οικογενειακές διακοπές, Ο Πλαταμώνας υπόσχεται στους επισκέπτες του μοναδικές καλοκαιρινές αναμνήσεις προσφέροντας ένα συγκλονιστικό συνδυασμό θάλασσας και βουνού. Σε αυτό τον παράδεισο φυσικής ομορφιάς στη νότια Πιερία, βρίσκεται το φιλόξενο ξενοδοχείο ZEUS που εγγυάται μια ευχάριστη και γαλήνια διαμονή για όλη την οικογένεια.

Το Advance Web Ranking είναι ένα πρόγραμμα που αυτοματοποιεί την εύρεση της κατάταξης της ιστοσελίδας μας σχεδόν σε κάθε μηχανή αναζήτησης.

Σύμφωνα με τη θεωρία του Piaget, το παιδί είναι είναι ένας κατασκευαστής της εξέλιξης του. Η θεωρία αυτή υποτιμά τη συμβολή των κοινωνικών παραγόντων στη γλωσσική εξέλιξη ενός παιδιού και αποκλείει την επιρροή της διδασκαλίας και του πολιτισμού.

Υγεία  »  Εγκυμοσύνη
 Picture

Η μεσογειακή διατροφή ενδέχεται να σχετίζεται με την θεραπεία γονιμότητας

By: geo spa
Date Added : April 16, 2010 Views : 547
Rate Author : Current : 2.51 /5
Rate this Article : Current : 2.71 /5



Οι γυναίκες που εμμένουν στην μεσογειακή διατροφή, πλούσια σε λαχανικά, φυτικά έλαια και ψάρια, έχουν περισσότερες πιθανότητες να συλλάβουν μετά από θεραπεία κατά της στειρότητας, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.

Ολλανδοί ερευνητές διαπίστωσαν ότι μεταξύ 161 ζευγαριών που υποβλήθηκαν σε θεραπεία γονιμότητας στο κέντρο τους, οι γυναίκες που οι διατροφικές τους  συνήθειες ταίριαζαν περισσότερο με την παραδοσιακή μεσογειακή διατροφή είχαν 40% περισσότερες πιθανότητες να μείνουν έγκυες από εκείνες που η διατροφή τους είχε λιγότερα στοιχεία μεσογειακής διατροφής.

Η μελέτη, που παρουσιάζεται στο περιοδικό Fertility and Sterility, δεν αποδεικνύει ότι η ίδια η διατροφή οδηγεί σε επιτυχία της θεραπείας γονιμότητας.

Στην μελέτη παρατήρησης οι ερευνητές ρώτησαν τα ζευγάρια για τις διατροφικές τους συνήθειες, τους χώρισαν σε ομάδες βάσει των απαντήσεών τους, και κατόπιν παρακολούθησαν τις ομάδες μετά από την θεραπεία γονιμότητας.  Τέτοιες μελέτες δεν μπορούν να αποδείξουν την σχέση αιτίας-αποτελέσματος.

Εντούτοις, τα συμπεράσματα δείχνουν έναν πιθανό ρόλο της διατροφής στην επιτυχία της θεραπείας γονιμότητας, σύμφωνα με τους ερευνητές, με επικεφαλής την Δρ. Regine Μ.Μ. Steegers-Theunissen του πανεπιστημιακού ιατρικού κέντρου Erasmus στο Ρότερνταμ.

Η μελέτη περιέλαβε 161 ζευγάρια που υποβλήθηκαν σε θεραπεία γονιμότητας στο πανεπιστήμιο. Τα 2/3 υποβλήθηκαν σε εξωσωματική γονιμοποίηση (IVF), ενώ το υπόλοιπο 1/3 σε μικρογονιμοποίηση (ICSI), η οποία προτιμάται όταν ο άνδρας έχει υποσπερμία ή κακή ποιότητα σπέρματος.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι το 1/3 των γυναικών που ακολουθούσαν πιστά τη μεσογειακή διατροφή είχε ποσοστό σύλληψης 30% μετά από IVF ή ICSI. Το ποσοστό σύλληψης στο 1/3 των γυναικών που ακολουθούσαν στο ελάχιστο την μεσογειακή διατροφή ήταν 25%.

Όταν η Steegers-Theunissen και οι συνάδελφοί της εξέτασαν διάφορους άλλους παράγοντες — συμπεριλαμβανομένης της ηλικίας των γυναικών, του βάρους, της κατανάλωσης αλκοόλ και των συνηθειών καπνίσματος — δεν υπήρξε καμία σχέση μεταξύ της αποκαλούμενης υγιεινής διατροφής και των ποσοστών εγκυμοσύνης.

Η μεσογειακή και η υγιεινή διατροφή είχαν πολλές ομοιότητες, αλλά υπάρχουν μερικοί πιθανοί λόγοι για τους οποίους η μεσογειακή έχει επιπτώσεις στην επιτυχία της θεραπείας γονιμότητας, σύμφωνα με τους ερευνητές.

Ένας λόγος είναι η υψηλή λήψη φυτικών ελαίων στη μεσογειακή διατροφή, τα οποία περιέχουν ωμέγα-6 λιπαρά οξέα. Αυτά τα λιπαρά μετατρέπονται σε προσταγλανδίνες, οι οποίες σχετίζονται με την εμμηνορροϊκό κύκλο, την ωορρηξία και την εγκυμοσύνη.

Επιπλέον, η μελέτη διαπίστωσε ότι οι γυναίκες που ακολουθούσαν πιο πιστά την μεσογειακή διατροφή είχαν υψηλότερα επίπεδα βιταμίνης B6.   Μια σχετική έρευνα κατέδειξε ότι η λήψη βιταμίνης B6 από γυναίκες που είχαν δυσκολία να μείνουν έγκυες αύξησε τις πιθανότητές τους να συλλάβουν, επεσήμανε η Δρ. Steegers-Theunissen και οι συνάδελφοί της,

Ακόμα, η διατροφή είναι μέρος του γενικού τρόπου ζωής ενός ατόμου, και η μελέτη δεν θα μπορούσε να απαριθμήσει όλους τους παράγοντες που θα μπορούσαν να εξηγήσουν τη σχέση μεταξύ της μεσογειακής διατροφής και της εγκυμοσύνης.

Για να αποδειχθεί ότι η ίδια η διατροφή προσφέρει οφέλη θα απαιτούνταν μια κλινική δοκιμή όπου οι γυναίκες θα επιλέγονταν τυχαία για να ακολουθήσουν διαφορετικά διαιτολόγια, πράγμα μετά βίας εφικτό, καταλήγει η Δρ. Steegers-Theunissen.

 



http://www.eksosomatiki.info

Post Article Comments

Name : 
EmailAddress : 
URL : 
Comments : 
Code :